vragen staat vrij ?

Het is erg belangrijk om op een juiste en betrouwbare wijze advies te geven over de verkoop- en verhuurwaarde van uw woning of bedrijfsruimte. “Aarzel niet om ons te contacteren!”

waardebepaling / schatting !

De waarde van uw woning of bedrijfsruimte is afhankelijk van verschillende factoren, zoals: de staat, de grootte, de indeling, de gebruikte materialen, de energiezuinige kenmerken, de ligging, de omgeving en natuurlijk de recent gerealiseerde verkoopprijzen van vergelijkbare panden bij u in de buurt.

Schatting:
Wij komen graag vrijblijvend en op een 100% professionele manier uw onroerend goed schatten !

Gedetailleerde waardebepaling:
Onze “waarderingsverslagen” zijn zeer gedetailleerd (7 pagina’s) en accuraat, ideaal om uw vastgoed-toekomst te helpen bepalen :

• waardebepaling bij overlijden of erfenisaangifte ;
• waardebepaling bij echtscheiding of verdeling ;
• waardebepaling bij schenking aan kinderen of kleinkinderen ;
• waardebepaling of schatting bij bemiddeling verkoop of verhuur ;
• waardebepaling in opdracht van uw notaris, advocaat of bank ;
• waardebepaling bij faillissement, voorlopig bewind, ...

Steeds in samenwerking met uw vertrouwde notaris of raadgever !

eerste verkenningsgesprek

Kom ons eens bezoeken in ons kantoor.

Een tas koffie en een goed gesprek kan wonderen verrichten :
 

  • algemeen advies over mijn woning, mijn grond, ... ;
  • mijn huisvestingsplannen, mijn toekomstige verhuis;
  • vrijblijvende schatting van mijn eigendom;
  • investeren en verhuren van onroerende goederen;
  • vrijblijvend gesprek over de verkoop van mijn eigendom.


Neem met ons contact op via het algemene telefoonnummer: 02 308 00 00 of via e-mail: info(at)expertalbert.be

(vast)goed begeleiding van A tot Z

marktconforme prijsbepaling:
Als expert kennen wij de markt door-en-door. Een marktconforme prijsbepaling is een belangrijk onderdeel van onze opdracht en is cruciaal voor een geslaagde transactie.
 
volledige dossiersamenstelling:
Na het verkrijgen van uw opdracht starten wij onmiddellijk met de opmaak van uw dossier. Alle nodige documenten worden aangevraagd, dit in samenspraak met uw notaris.
 
doorgedreven publiciteit:
Via een belangrijk publiciteitsbudget wensen wij alle toevertrouwde eigendommen in de kijker te zetten. Hiervoor worden zowel regionale als nationale kanalen aangewend, variërend voor elk type vastgoed.
 
professionele foto’s:
Elke eigendom wordt op een aantrekkelijke manier in beeld gebracht. Onze reclame- en fotografie ervaring speelt hierbij een grote rol. Een eerste goed indruk is een must bij publicatie van uw eigendom.
 
druk bezochte website:
Onze websites wordt veelvuldig bezocht door tal van bezoekers. De eigendommen worden op een serene en aantrekkelijke manier voorgesteld.
 
dynamische en persoonlijke aanpak:
U wordt dag-na-dag bijgestaan door de zaakvoeder, die kan berusten op heel wat zakelijke ervaring. Dit samen met dé passie voor het vastgoed-vak, staat voor een vlotte verkoop of verhuur van uw eigendom.
 
waardevolle tips:
U krijgt van ons informatie over hoe u uw eigendom kunt voorbereiden op de fotoreportage en het bezoek door de potentiële kopers of huurders.
 
database met kandidaat-kopers:
Zodra wij uw eigendom publiceren, ontvangen alle door ons gekende kandidaten een e-mail, een brief of een telefoon. Dit is een eerste bron om een geschikte koper of huurder te vinden voor uw eigendom.
 
geen resultaat, geen kosten:
Zolang we geen geschikte koper of huurder gevonden hebben voor uw eigendom bent u geen makelaarsloon verschuldigd. Dit maakt deel uit van ons open houding en engagement naar onze klanten.